Få en der kender lokalområdet til at administrere jeres ejerforeninger og ejendomsadministration

Jeg har gennem en lang årrække oparbejdet en solid erfaring i at varetage ejendomsadministration gennem mit hverv som administrator i ejerforeninger, andelsboligforeninger og grundejerforeninger.
Jeg tilbyder full-service administration til en aftalt pris, som bl.a. omfatter:

  • Opkrævning af fællesudgifter via nets
  • Rykkerprocedure ved manglende betaling af fællesudgifter
  • Udtræk til brug for varmeregnskab samt indlæsning og opkrævning/tilbagebetaling af varmeregnskabet.
  • Betaling af regninger til kreditorer samt bogføring af samme
  • Lønregnskab til f.eks. vicevært eller formand via lønbureau
  • Klargøring af regnskabsmateriale til revisor
  • Udarbejdelse af budget i samarbejde med bestyrelsen
  • Deltagelse i den årlige generalforsamling
  • Rådgivning omkring forsikringer, lån mv.
  • Løbende rådgivning

Såfremt der i særlige tilfælde er brug for assistance af særlig tidskrævende karakter aftales der en fast pris for dette før opgaven påbegyndes, så ejerforeningen kender udgiften.


Ring og få en uforpligtende samtale om, hvordan jeg kan hjælpe din ejerforening.

​Åbningstider

​Mandag - torsdag:​

9.00 - 16.00​

​​​​​​​​Fredag:​

​9.00 - 14.00

Kontaktinformation​

Hovedgaden 49, 2 sal,

3460 Birkerød

​Tlf.: 45 81 27 99

E-mail: adv@heller.dk

CVR: 30055373